Næste Event:

Ørsted IFs fortjenstpokal

ørsted ifs fortjenstpokal

Ny fortjenstpokal i Ørsted IF.

Pokalen kan gives til hold eller enkeltperson, for gode idrætslige præstationer eller et bemærkeligsværdigt arbejde i og for Ørsted IF.
Da vores 2 tidlige fortjenstpokaler skænket henholdsvis af Ole Birk, Harry og Else, efter uddelingen i 2010 udløb for plads til flere navne på modtagere, besluttedes det samtidig der skulle være ny til uddeling første gang ved generalforsamlingen i 2011. De gamle pokaler vil få plads i foreningens pokalskab.
Omtale af modtagerne, under denne tekstboks.
Den første modtager af fortjenstpokalen 2010 blev gymnastikinstruktør Karen Conley, som i 2011 har 20 års jubilæum med sit herregymnastikhold. Modtager af fortjenstpokalen i 2011, blev Svend Aage Borst. For hans imponerende arbejde, som træner under ROUGSØ FF, både på og uden for banerne.

hans jakobsen

Uddeling af Ørsted IF – fortjenestepokal

Pokalen går i år til en person som igennem 8-9 år har gjort et kæmpe arbejde for vores forening. Han er en person, der ikke giver op, og han har en god ordenssans som han prøver at give videre til os andre ledere. Dette er ikke altid, at vi hører lige godt efter, men han bliver ved til vi gør!
Han tager selv initativ til nye ting uden andre har været indvolveret, hvilket er en stor lettelse for os andre.
Han har både været holdleder, træner og leder her i ØIF, og han er en, vi andre altid kan gå til for at få hjælp. Mangler vi nogle til at gøre noget ekstraordinært, melder han sig altid. Ligeledes hjælper han til med at ringe og sms´e rundt, for at få fat i flere frivillige.
Han har meget viden inden for bl.a. fodbold, og han sætter sig ind i tingene.
Bestyrelsen mener derfor at det er vel fortjent og jeg er glad for at overrække Ørsted IF`s fortjenestepokal 2012 til Hans Jakobsen, Ørsted.

svend aage borst

Svend Aage Borst

Fortjenstpokalen tilfalder for 2011 Svend Aage Borst, for sin dygtige måde at udøve sin fodboldtræner gerning på, og det store arbejde han ligger i træningen med sit hold.
Svend Aage er foreningsmand og arbejder altid for det skal være et godt sted at være for spillerne. Svend Aage har en bestemt, men positiv tilgang til spillerne, og de er ikke i tvivl om hvad der forventes af dem og hvad de kan forvente. Man kan sige at Svend Aage er god til med et moderne udtryk at forventnings-afstemme, hvad der skal ske omkring og med holdet når der tages hul på sæsonen.
Det sker på en god kommunikativ måde, så der opnås opbakning fra spillerne og ikke mindst fra forældregruppen. Det resulterer i at holdet kan køre igennem med forholdsvis få spillere, og uden at skulle melde afbud til kampe osv., da alle helt naturligt bakker op aftalte ting.
Et stort tillykke med valget.
Ørsted IF, Ebbe Glargaard

Karen Conley

Karen blev årets modtager af Ørsted IFs fortjentspokal for 2010.
Pokalen blev uddelt i forbindels med foreningens generalforsanleng den 31. marts 2011
Karen har igennem snart 25 år været med i Ørsted Ifs gymnastikafdeling, både som leder og instruktør.Karens arbejde har altid foregået i en positiv glad og humørfyldt ånd, der har smittet af i hendes arbejde i foreningen.
Karen ønskes stort tillykke med udmærkelsen.

Designet med af Pixelapart