Mock

Vi er ved at klargøre banerne til sæsonstarten. Vi holder Åbent Hus søndag d. 26. april kl. 10-12.

Så har du lyst til at spille tennis, så mød op og hør nærmere. Der vil også blive mulighed for at spille, og du kan låne ketchere og bolde. Se evt yderligere oplysninger under tennisafdelingen.
Karsten & Henning

Ørsted IF/Tennis har to gode baner, der er placeret på det gamle stadium over for Rougsøhallen. Klubhuset, der i mange årtier var omklædningsrum for fodboldspillerne, bruges nu af tennisspillerne. Der er opholdsrum og omklædningsrum med bad. Klubhuset udlånes også til krolfspillerne.

Ønsker du at spille tennis, så henvend dig til udvalget. Dette gælder også, hvis du ikke har spillet tennis før og har lyst til at prøve. Der er mulighed for midlertidigt at låne ketchere og bolde. Vi hjælper også gerne med regler og lidt startinstruktion.

Vi har anskaffet en boldkanon, som kan benyttes efter aftale og instruktion.

Kontingenter / pr. sæson
Seniorer: 400 kr